Svåra driftstörningar i Konvex och Svensk Lantbrukstjänst IT system – Problem med att göra anmälan på vår hemsida
2022-04-20 Onsdag
Vår IT leverantör är utsatt för IT-angrepp vilket medför stora driftstörningar för oss.
Vi kan fortsatt inte ta emot några anmälningar via vår hemsida www.svensklantbrukstjanst.se anmälningar önskar vi fortsatt in via telefon & mail (OBS! Var noga med fullständiga uppgifter i mail enligt nedan), se mer info nedan.
Vi vill tacka alla våra fantastiska kunder för den förståelse & tålamod som vi möter. Stort tack till alla!
Kundfrågor, anmälningar för hämtning och avlivning kan göras på följande sätt:
- Telefon 010-490 99 00
- Tisdag 19/4-22 till Fredag 22/4-22
- kl 7:30-16:00 (lunchstängt kl 12-13)
- Mail till info@svensklantbrukstjanst.se uppge följande info i mailet:
- Tidigare kundnummer om det finns
- Namn/Företags namn
- Hämtningsadress
- Fakturaadress om annan
- Produktionsplatsnummer (SE nr)
- Mobilnummer (så att chauffören kan få tag på dig/er)
- Vad som ska hämtas + storlek/vikt
- ID-nummer på djur (vid nötkreatur & får/get över 18 mån måste fullständigt ID nr anges. Uppge om nötkreatur är över 4 år)
- Övrig info om t.ex. var ligger djuret plats osv.
Vi kommer fortsatt under de närmaste veckorna ha en mycket hög arbetsbelastning när allt skall ske manuellt och vi hoppas ni kan ha fortsatt överseende med den uppkomna situationen. Hämtning inom 3 arbetsdagar kan i vissa fall inte upprätthållas men hämtning sker så snart som möjligt.
Denna sidan kommer uppdateras löpande med ny information om läget.
Väl mött! /Svensk Lantbrukstjänst AB